fredag den 9. november 2012

Outfit til Modeblogprisen 2012

Jeg beklager på forhånd, at jeg ikke har bedre billeder af mit tøj til Modeblogprisen i går. Jeg er den bedste til at komme i sidste øjeblik og altid have travlt, inden tingene går løs, så det billede I får, fik jeg lokket en sød pige til at tage af mig ude på toilettet på Hotel Marriott Copenhagen. Det er bedre end ingenting! Hihi

Aftenen i går var helt fantastisk, og der var en masse spændende mennesker og nogle super flotte præmier til vinderne af priserne. De forskellige vindere var:
International Appeal: feedmyego
Årets konceptblog: Adélie
Årets starlet: StyleJunkie
Årets læserpris: JohanneKohlmetz
Årets Herreblog: Creolbrothers
Bedste visuelle  blog: BrigadeNoir
Årest mest personlige blog: ModeSo
Årets Pilgrim: TrinesWardrobe
Alle meget velfortjente vindere. Jeg har lagt et link på navnene, så hvis I vil tjekke deres blogs ud, så kan I trykke på navnene.

xoxo

1 kommentar:

  1. Hvad hedder den frække tøs på din højre side?

    SvarSlet