torsdag den 30. august 2012

MOJN

Min veninde, Sofie, og jeg tilbragte dagen i går med at gå på eventyr i Sønderborg. Vi slog os sammen og besøgte begge to vores kærester derovre, og mens de var på arbejde, var vi på eventyr - sådan burde hver dag være. Haha. Vi var på Café (Ib Rehne Cairo - super hyggelig café midt på Sønderborgs gågade), vi var i flere forskellige genbrugsbutikker (hvor min sorte taske er fra), vi var en tur oppe ved Dybbøl Mølle, og så kom vi selvfølgelig til at shoppe en lille smule. Det hele mundede ud i, at Sofie og hendes kæreste kom til hyggelig og nem, men lækker aftensmad hos Mark og jeg. En rigtig dejlig dag i Sønderjylland. MOJN! 

 min smukke veninde






Det sidste billede er fra Instagram (frederikkeegel) - de andre er taget med mit kamera. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar