torsdag den 22. november 2012

NY BLOG NY BLOG NY BLOG NY BLOG NY BLOG NY BLOG NY BLOG NY BLOG



Som I kan læse, så har jeg fået nyt domæne til min blog. Dét har jeg af den simple grund, at jeg ikke kan lægge flere billeder ind på denne (?!?!?!) Skide irriterende. Jeg skal af en eller anden grund til at betale hver måned for mere plads. Jeg ved ikke, om det er alle sider, man skal det på, eller om det bare er noget, jeg har overset med denne.. Hmm. Men i hvert fald har jeg skiftet blog til bloggersdelights basic blog: http://frederikkeegel.bloggersdelight.dk/, hvor I i fremtiden kan følge mig og læse mine indlæg. Jeg er ked af besværet, men det er virkelig også været besværligt for mig! Jeg har siddet og lagt ALLE indlæg over på den nye blog. Gemt hvert enkelt billede igen, kopieret teksten og uploadet dem alle forfra. DAMN! Men vi har heldigvis lidt overskyet vejr i dag, så jeg er ikke gået glip af solen, hvis man skal se det fra den lyse (ha ha, 'lyse') side. Vi har dog været en tur i en lille by der hedder Berry, og kigget på små byer og den smukkeste udsigt til strand og klipper!! :-)
Men anywho, så vil der i fremtiden ikke ske mere på denne blog, så de lidt over 20.400 views må starte forfra på den anden blog. ;) Jeg håber, at det bliver rigtig godt swe, og at jeg ikke lige pludselig skal til at betale for noget. Vi blogges! :-*

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar