torsdag den 8. november 2012

Mixing Fashion and Training

 Da det er blevet super trendy at gå med træningsbukser til hverdag og ikke bare som afslapningsbukser, har jeg lavet to forslag til, hvordan jeg ville style et par Adidas træningsbukser. På det første billede har jeg sat mine plateau converse og en OBEY cap for at gøre det casual, men stadig fashionable og råt at se på, mens jeg på billedet til højre har sat et par stilletter fra Zara til og en par solbriller fra eBay. 
Jeg er helt vild med den nye trend og sættet på det første billede vil jeg tage på i dag, når jeg tager til København. :-)
Hvad synes I om trenden? :-)

4 kommentarer:

  1. Hvor har du købt dine adidas bukser? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Min bukser er fra Sport Master i Faaborg, men jeg er sikker på, at du kan få dem i alle Sport Master butikker. :-)

      Slet
  2. Hvad hedder adidas modellen? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes det er en rigtig fed trend!:-)

      Slet