torsdag den 1. november 2012

KONKURRENCE OG MEGA SPÆNDENDE NYHED


Jeg har jo lovet jer en konkurrence, inden jeg rejser til Australien, og nu har jeg en kæmpe og mega nice nyhed til jer i den forbindelse! I mit indlæg HER var der et lille hint; mode- og tøjhjemmesiden Miinto.dk har nemlig været så søde at sponsorere et gavekort til mig, som jeg vil uddele til en af jer læsere i bloggens første give-away!! YAY!! Gavekortet lyder på summen af 200,- kr, hvilket man altså kan komme langt med, hvis man som jeg ikke går op i prisen, men selve produktet. I forbindelse med at det snart er jul, og jeg stikker af til Australien vil jeg sætte gang i konkurrencen med det samme. Det eneste du skal gøre for at deltage i konkurrencen er at ”like” min Facebook side HER, dele det billede, der ligger på siden og derefter skrive en kommentar til billedet, når det er gjort, så jeg er sikker på at medregne dig i lodtrækningen. Når jeg så slutter konkurrencen, vil jeg udtrække den heldig vinder blandt de kommentarer, der er skrevet. Hvis du selv er indehaver af en blog, må du meget gerne skrive et link til den, så vil jeg gerne tjekke den ud. :o) Vinderen bliver trukket inden jeg rejser til Australien, men en fast dag må stå i det uvisse, så gå endelig i gang, så du ikke misser chancen for et lækkert gavekort. GOOD LUCK! :D

OG OG OG OG DERUDOVER!! … har jeg ENDNU en FANTASTISK nyhed, som jeg vil dele med jer. Da jeg blev kontaktet af Søren fra Miinto.dk i forbindelse med min give-away, gav han mig noget respons på min blog – virkelig flot og positiv respons – og i den anledning blev jeg inviteret til Modeblogprisen, der løber af stablen på torsdag d. 8 november!!!! WOW!!!! Jeg er virkelig SÅ beæret, og jeg glæder mig SÅ meget til at komme med til dette fantastiske event. Eventet er nemlig sponsoreret af bl.a. Miinto, Eurowoman, Google+, MTV og Aldo, hvor man hylder Danmarks største, mest inspirerende, charmerende og motiverende bloggere, og derudover kommer der en masse mennesker, der arbejder indenfor mode, styling og blogger branchen. Det bliver simpelhent SÅ fedt. Så nu vil jeg lægge hovedet i blød om et lækkert outfit, jeg skal iføre mig. Jeg er simpelthent så glad og tilmed stolt.

Beklager det lange og meget ”jeg-er-mega-excited”-humør indlægget bærer præg af. Hihi. 
Jeg vil runde indlægget af med et par billeder af dagens outfit, hvor jeg havde mine nye bukser på fra H&M. :-)


2 kommentarer:

  1. Super fed konkurrence du har sat i gang!!
    Du kommer med GOD inspiration på din blog, og jeg har selvfølgelig liket din Facebook side for laaang tid siden, og har delt billedet. :)
    Jeg glæder mig til mere inspiration, flere konkurrencer og andre spændende ting på din super fede blog, som jeg følger! :)

    Knus Mette Midjord Jørgensen.

    SvarSlet
  2. Hvor er de dejlige bryster blevet af???

    SvarSlet