mandag den 12. november 2012

i c u

Jeg har endelig fået investeret i et kamerastativ, så jeg ikke skal finde på en masse kreative måder at opstille mit kamera på hver gang jeg skal have taget billeder. Stativet kommer til at være med mig overalt, så jeg selv kan stå for alle billeder og ikke skal have hjælp. Jeg elsker at fange ting, mennesker, effekter og alt muligt andet på den helt rigtig måde - uanset hvor mange gange jeg skal tage billedet om, så skal det være lige i øjet. :-)

Her kommer lige et oprids af nogle af mine billeder, der er taget på de mest kreative måder:
DISSE billeder er taget hvor kameraet står inde i en tørretumbler i min kæreste (Marks) vaskekælder. Meget kreativt og jeg var yderst bange for, at der dukkede nogle op under mit photoshoot. Haha.. 
DISSE billeder er taget hvor kameraet står ovenpå vores vasketøjsstativ, som var fyldt med vasketøj, men dog den eneste mulighed jeg havde... :-D
DISSE billeder er taget, hvor jeg har sat en skammel op på Marks spisebord, hvor kameraet hænger i rammen, så det kan vippe nedad.. Ellers var det for højt.. ;-) 
DISSE billeder er taget hvor kameraet står på en skammel, der er sat oven på en lænestol nede i vores stue. Ellers kunne jeg ikke nå at fange hele mig selv....
DISSE billeder er taget hvor jeg har sat to kasser ovenpå hinanden oven på en stol, så det kunne komme op i den rigtig højde. 
Ak ja. Hvad man ikke gør for at fange de rigtige billeder. Nu jeg har endelig skaffet mig de rette redskaber, så jeg kan tage nogle ordentlige billeder til jer, der ikke kræver så meget kreativitet. Haha :-D
Hvad synes I om mine små julelege? :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar