søndag den 14. oktober 2012

TIP - Wedges Sneakers

Min kæreste og jeg var ude og handle i Bilka i går, hvor vi kom forbi skoafdelingen. Der faldt jeg over de her skønne sko, som er meget in for tiden - det er en kopi af Isabel Marents sko, men hvis man ikke lige har råd/lyst til at hoste op med så mange penge for et par sko, så er den billiger udgave et godt alternativ. Jeg ville derfor give jer, der ligesom mig synes at de er super fede, et råd om, at de kan fåes i Bilka til 249 kr lige nu. De kan fåes i blå, bordeaux, brun og sort, og de kan fåes med og uden snørrebånd. Jeg har valgt dem med snørrebånd, da jeg syntes, at de andre så en anelse billige ud (surprise. Haha), men prisen behøver måske ikke afspejle sig i skoen. Hehe. Jeg kunne ikke stå for dem, når de ikke var dyrere, og jeg glæder mig allerede til at få dem brugt. :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar