tirsdag den 25. september 2012

Vådt, men godt

Min dag i går var helt fantastisk! :-) Her kommer en masse billeder fra dagen med mine to veninder Cecilie og Nathalie samt aftenen til The Voice '12 med min storesøster Cecilie. 
 Dagens outfit. Leggings/Nelly.com Bluse/Gina Tricot Hat/Ebay Sko/Ebay Taske/Vero Moda
Secondhandshopping - the very best! Der kommer et indlæg om mine køb.
Jeg mødte min veninde Tine, der lige havde fået lavet den vildeste frisure - så cool!  
Frokost inden koncerten
Således stod Cille og jeg under hele koncerten - det var en virkelig våd omgang, men med den koncert, vi fik os, var det det hele værd!
Burhan G - galant som sædvanlig
Niklas med sine veninder
Papkasser (deadmau5)
Cheryl Cole (gudesmuk)
L.O L.O L.O L.O.C - en fryd for øjet
Flo-Rida sluttede festen af og havde taget en gæst med. Kan I se, hvem det er?? :D
Den vildeste afslutning på den vildeste koncert! 

Dagen i går var uden tvivl en af de bedste oplevelser. Jeg kom til København søndag med min søster, hvor vi med det samme lagde os i sengen med popcorn og film. Mandag var jeg på strøget med mine veninder, hvor jeg selvfølgelig kom til at shoppe lidt (kommer hurtigst muligt et indlæg). Der joinede min søster, hvorefter vi tog på Italiensk restaurant og fik frokost, inden vi trodsede regnen og bevægede os mod Tivoli - og jeg fortryder det ikke et sekund. Jeg er SÅ glad for, at jeg vandt de billetter igen i år! 
Alle billederne er taget af mig (pånær dem hvor jeg selv er på ;-)), og dem fra koncerten er 'desværre' taget med min Iphone, da jeg ikke ville hive min kamera frem i det voldsomme regn. Jeg håber, at I kan ane, hvad der sker. 

Var der nogle af jer til koncerten? :-)

xoxo












2 kommentarer:

  1. Hej!
    faldt over din blog på Specktors facebookside.
    Den taske du har på de øverste billeder, der står den er fra veromoda, er den gammel? Den ligner vildt meget en fra bruuns bazar som jeg har ledt efter i 100 år :) kunne være fedt hvis den stadig kunne fås!
    Fin blog også!
    VH katrine

    SvarSlet
  2. Hej Katrine. Dejligt du kiggede forbi. :-)
    Tasken er fra Vero Moda ja, og den er købt i sommers, så det er vel 1,5-2 måneder siden. Jeg ved desværre ikke, om den stadig er til at finde. Held og lykke. :-)
    /Frederikke

    SvarSlet