tirsdag den 21. august 2012

instagram

 Et billede fra vores tagterrasse, da min familien og jeg var i Spanien i juli/august.
 Min søde kæreste Mark og jeg ude og aftenbade. 
Et billede fra et besøg på Gibraltar. Igen fra da familien og jeg var i Spanien. Aben var ikke til billeder.
De to første billeder er fra mit besøg hos min veninde i København i weekenden. Det sidste billede (bikini) er igen fra Spanien. Vi badede både i vores pool og i havet, som vi kunne kigge ud over. 
 Igen billeder fra min weekend i KBH. En sød fyr vi mødte ved Storkespringvandet. 
 Et billede med min yndlingshat og yndlingssolbriller.
 Mine yndlingssko, som jeg lige er kommet til at købe et par mere af i hvid og med høj kant. Ups..

Et lille uddrag fra min Instagram, som jævnligt bliver opdateret; frederikkeegel



Ingen kommentarer:

Send en kommentar